دخول

لقد نسيت كلمة السر

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر

لا أحد

[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 125 بتاريخ الخميس سبتمبر 23, 2010 10:43 pm

سؤال وجواب

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل

سؤال وجواب

مُساهمة من طرف RanaA في الإثنين نوفمبر 10, 2008 7:29 am

مرحبا يا احلى شباب وبنات في المنتدى

اسمعو شو رح اقول

معي لعبه زغنوووونه هلقد وهيا سؤال وجواب شبه لعبه فانتوو بس مختلفه نونه
المهم
اللعبه عباره عن انه واحد يسأل سؤال والتاني رح يجاوب عليه ويحط السؤال ياللي بعده
وهيك......... لحتى تزهئوا..

انا رح اسأل السؤال الاول
لو حبيبك اللي جرحك بيوم انجرح بزات الطريقه ياللي جرحك فيها من حدا غيرك شو بتقوله لو شفته ؟؟؟

يا ريت تلعبو معي احسن ازعل منكم
avatar
RanaA
رويال semi
رويال semi

انثى
عدد الرسائل : 458
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الإثنين نوفمبر 10, 2008 9:16 am

ج - حاول تنسى
س - ممكن تنسى الحب الأول في حياتك ؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف RanaA في الإثنين نوفمبر 10, 2008 9:21 am

الجواب : لأ ،، لأنه أول تجربه وأطهر حب...
السؤال : مين أجرأ من التاني بالنسبه لكلمة (بحبك) الشب ولا البنت ؟؟؟
avatar
RanaA
رويال semi
رويال semi

انثى
عدد الرسائل : 458
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الإثنين نوفمبر 10, 2008 9:29 am

أظن أن الجراءة هنا بتتوقف على الوضع في شباب بيقولها على طول
وفي بنات مبتكسفش تقولها وبتقولها من غير ماتتقلهم بس أظن أن الشباب أجرأ
س - مين هو مطربك المفضل ؟؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف RanaA في الإثنين نوفمبر 10, 2008 9:54 am

الجواب : كــــاظم الســـاهر
السؤال :شو ياللي بتحبه بالبحر ؟؟؟

_________________
~~~~¤ô§ô¤~~~~~¤ô§ô¤~ RanaA ~¤ô§ô¤~ رنــــــــــــــــــــا ~¤ô§ô¤~~~~
avatar
RanaA
رويال semi
رويال semi

انثى
عدد الرسائل : 458
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الإثنين نوفمبر 10, 2008 9:58 am

مستمع جيد وكاتم للأسرار لايقاطعك وأنت بتتكلم ولا يبوح بسر أنت أتمنته عليه
ممكن تهرب من الواقع وتعيش بالخيال ؟ متى ؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف RanaA في الإثنين نوفمبر 10, 2008 10:03 am

الجواب : ممكن ،، لما كل بواب السعاده تقفل بوشي
السؤال : شو الشي ياللي بتتمناه ، ولو اتحقق رح تكون اسعد انسان بالدنيا ؟؟؟

_________________
~~~~¤ô§ô¤~~~~~¤ô§ô¤~ RanaA ~¤ô§ô¤~ رنــــــــــــــــــــا ~¤ô§ô¤~~~~
avatar
RanaA
رويال semi
رويال semi

انثى
عدد الرسائل : 458
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الإثنين نوفمبر 10, 2008 10:08 am

أرجع لناس بعدت عنهم في لحظة غضب وطلعت غلطان
ماذا تتمنى في فتاة / فارس أحلامك؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف NooR في الإثنين نوفمبر 10, 2008 2:26 pm

فارس احلامى اتمنى ان يكون على دين وخلق ومبادئ
ويحبنى كثيرا ويقدرنى
اكون حياته ويكون هو دنيتى
سؤالى"حبيت قبل كدا من طرف واحد"
avatar
NooR
رويال Quarter
رويال Quarter

انثى
عدد الرسائل : 264
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف ???? في الإثنين نوفمبر 10, 2008 4:06 pm

اة لكن الموضوع مطولش لائنه كان من الاول محكوم عليه بلفشل
ليه ديما الممنوع مرغوب
avatar
????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الإثنين نوفمبر 10, 2008 5:40 pm

بص يا حودة الأنسان بطبعة لديه حب التملك وعندما يحرم من شئ فيتظلع اليه أكثر ولا يهدأ له بال حتى يحصل عليه وأن لم يستطع قد يصاب بنوع من الصدمة
السؤال القادم ما هو أصعب قرار أتخذته في حياتك ؟؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف ???? في الثلاثاء نوفمبر 11, 2008 11:49 am

اصعب قرار فى حياتى انى دخلت الثانويه العامه دى كانت كرسه فى حياتى
وسؤالى ايه هوة الموقف اللى لما بتفتكره بتدحك وموقف كمان لما تفتكرة تعيط
avatar
????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الثلاثاء نوفمبر 11, 2008 1:06 pm

بضحك لما أفتكر المقالب اللي أنا وصحابي بنعماها في بعض
وببكي لما أفتكر يوم وفاة واحد من أعز اصدقائي في الكلية الله يرحمه
أيه كان احساسك لما كنت مع حبيبك الأولاني ؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف RanaA في الأربعاء نوفمبر 12, 2008 3:57 am

ـــــ الجواب : كان كل شي احلى ،،، الدحك احلى ، الفرح احلى ، الزعل احلى
الحياه زاتها كانت احلى.............
ـــــ السؤال : لما تدايق من شي وتحب تشكي همّك لحدا ؛ لمين بتشكي همّك ( بعد رب العباد) ؟؟؟

_________________
~~~~¤ô§ô¤~~~~~¤ô§ô¤~ RanaA ~¤ô§ô¤~ رنــــــــــــــــــــا ~¤ô§ô¤~~~~
avatar
RanaA
رويال semi
رويال semi

انثى
عدد الرسائل : 458
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الأربعاء نوفمبر 12, 2008 11:00 am

البحر صديقي الوفي
مين أكتر شخص أثر فيك وغير حياتك ؟؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف alx_man في الأربعاء نوفمبر 12, 2008 8:45 pm

عمى اخو ابويا هو اللى علمنى الحياة الصح وعلمنى اعتمد على نفسي
الحكمة اللى استفادها من الحياة اية؟

_________________
البحر................ملوش...................كبير
avatar
alx_man
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 140
العمر : 33
المزاج : فى حالة من الحب الجديد
ناديك المفضل : الزمالك
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الخميس نوفمبر 13, 2008 11:29 am

الفرصة مبتجيش الا مرة واحدة
ما هي أصعب تجربة مريت بها في حياتك ؟؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف RanaA في الجمعة نوفمبر 14, 2008 2:48 am

ــــــ الجواب : اصعب قرار لما حاولت اختار بين امرين ما واحد بيقل اهميه عن التاني
لكن ربنا وفقني الحمد لله
ـــــــ السؤل : شو رأيك بمنتدى ماااااي روياااااااااال ؟؟؟

_________________
~~~~¤ô§ô¤~~~~~¤ô§ô¤~ RanaA ~¤ô§ô¤~ رنــــــــــــــــــــا ~¤ô§ô¤~~~~
avatar
RanaA
رويال semi
رويال semi

انثى
عدد الرسائل : 458
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف alx_man في الجمعة نوفمبر 14, 2008 3:21 am

بصراحة جميل جدا
السؤال نفسك تكون اية فى حياتك؟

_________________
البحر................ملوش...................كبير
avatar
alx_man
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 140
العمر : 33
المزاج : فى حالة من الحب الجديد
ناديك المفضل : الزمالك
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف ???? في الجمعة نوفمبر 14, 2008 1:03 pm

نفسى اكون احسن مهندس صيانه موبايل
ما رئيك بتفكير البنات غى القرن والواحد والعشرين
avatar
????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف alx_man في الجمعة نوفمبر 14, 2008 1:41 pm

تفكير سلبى جدا
اية الفرق بين الصداقة والاصحاب؟

_________________
البحر................ملوش...................كبير
avatar
alx_man
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 140
العمر : 33
المزاج : فى حالة من الحب الجديد
ناديك المفضل : الزمالك
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف RanaA في السبت نوفمبر 15, 2008 5:38 am

ـــــــ الجواب : الصديق هو الشخص ياللي بيصدقك بكل كلمه بيقولها الك
ومو مستعد يكزب عليك وبيخاف ع مصلحتك ؛ متل ما بيقولو (الصديق وقت الضيق)
اما الصاحب هو الشخص ياللي بيرافقك لكن ما بيصدقك بكل كلامه
ويمكن يكون كمان خطر عليك ؛ برضه متل ما بيقول المتل(الصاحب ساحب)
ههههههه هادي امتال تيته
ـــــ السؤال : متى بتحس انك محظوظ ؟؟؟
avatar
RanaA
رويال semi
رويال semi

انثى
عدد الرسائل : 458
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في السبت نوفمبر 15, 2008 12:12 pm

أنا لا اؤمن بالحظ شخصيا فالرجل هو من يصنع حظه
وسؤالي أيه أجمل كلمه سمعتها في حياتك؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف ???? في السبت نوفمبر 15, 2008 1:04 pm

انا مش هكون تقليى وهقولك كلمه بحبك لكن اجمل كلمه كانت انى نجحت
وسؤالى ايه الحاجة اللى عملتها فى حياتك ومش راضى عنها وكل متيجى سيرتها ضميرك يئنبك
avatar
????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في السبت نوفمبر 15, 2008 7:34 pm

أكتر حاجة تحسسني بتأنيب الضمير لماازعل ست الحبايب
ما هو اكبر مقلب أتعمل فيك في حياتك؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف alx_man في السبت نوفمبر 15, 2008 8:09 pm

اكبر مقلب لما ابويا طاع معاش
السؤأل : اية اللى نفسك تعملوا بعد ما تتخرج؟

_________________
البحر................ملوش...................كبير
avatar
alx_man
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 140
العمر : 33
المزاج : فى حالة من الحب الجديد
ناديك المفضل : الزمالك
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الأحد نوفمبر 16, 2008 1:35 pm

أسافر وأشوف الدنيا
أيه أكترأكله بتحبها ؟؟؟ومن أيد مين؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف RanaA في الأحد نوفمبر 16, 2008 3:21 pm

ـــــ الجواب : اكتر اكله بحبها هيا المقلوبه وبحبها من ايد ماما طبعا
ـــــ السؤال :شو بتعمل لما تدايق ؟؟؟

_________________
~~~~¤ô§ô¤~~~~~¤ô§ô¤~ RanaA ~¤ô§ô¤~ رنــــــــــــــــــــا ~¤ô§ô¤~~~~
avatar
RanaA
رويال semi
رويال semi

انثى
عدد الرسائل : 458
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف alx_man في الأحد نوفمبر 16, 2008 7:49 pm

اقعد اتكلم مع نفسي
اية الشئ اللى انت بتحبوا ونفسك فية؟

_________________
البحر................ملوش...................كبير
avatar
alx_man
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 140
العمر : 33
المزاج : فى حالة من الحب الجديد
ناديك المفضل : الزمالك
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف RanaA في الأحد نوفمبر 16, 2008 8:52 pm

ــــ الجواب : انا حاليا نفسي اشتري لاب توب ؛ لاني زهقت من جهازي هاد
ــــ السؤال : متى بتحس انه ربنا مو رضيان عليك ؟؟؟
avatar
RanaA
رويال semi
رويال semi

انثى
عدد الرسائل : 458
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف ???? في الإثنين نوفمبر 17, 2008 12:57 pm

لما اكون واقع فى مشكله او مزنقه معايه فى الفلوس
ايه كانت اخر حاجة كان نفسك تون معاك ومطلتهاش
avatar
????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف RanaA في الإثنين نوفمبر 17, 2008 4:26 pm

ــــ الجواب : الدراسه ؛ كنت حابه اكمل لكن مزاجي قالي لا ،، ما بعرف ليش
ــــ السؤال : هل العلم بيكون بالشهاده ؟؟؟

_________________
~~~~¤ô§ô¤~~~~~¤ô§ô¤~ RanaA ~¤ô§ô¤~ رنــــــــــــــــــــا ~¤ô§ô¤~~~~
avatar
RanaA
رويال semi
رويال semi

انثى
عدد الرسائل : 458
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف ???? في الإثنين نوفمبر 17, 2008 5:22 pm

العلم فى الراس مش فى الكراس
بتمثلك ايه كلمه بحبك
avatar
????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الثلاثاء نوفمبر 18, 2008 9:08 pm

أسطوانة مشروخة
أيه اكترحاجة بتحبها ببلدك ؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف RanaA في الثلاثاء نوفمبر 18, 2008 11:32 pm

ـــــ الجواب : الحاكم بتاعها ههههههه
ـــــ السؤال : بتحب بابا ولا ماما اكتر ؟؟؟

_________________
~~~~¤ô§ô¤~~~~~¤ô§ô¤~ RanaA ~¤ô§ô¤~ رنــــــــــــــــــــا ~¤ô§ô¤~~~~
avatar
RanaA
رويال semi
رويال semi

انثى
عدد الرسائل : 458
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الأربعاء نوفمبر 19, 2008 7:56 pm

أكيد مابا طبعا
ههههههههههههه
من اعز صاحب ليك ؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف alx_man في الجمعة نوفمبر 21, 2008 1:31 am

نفسي ثم نفسي ولسة مالقتش الصاحب اللى اعزو
اية اكتر حاجة مش بتحبها فى حياتك؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_________________
البحر................ملوش...................كبير
avatar
alx_man
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 140
العمر : 33
المزاج : فى حالة من الحب الجديد
ناديك المفضل : الزمالك
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف ???? في الجمعة نوفمبر 21, 2008 7:45 pm

الاغبيه اللى شبه واحد صحبى
ايه اكتر حاجه بتكرها فى اصحابك
avatar
????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الجمعة نوفمبر 21, 2008 8:55 pm

لما اشوف واحد بيتغابا ذي اللي فانتو يقصده
مبن اكتر واحد غبي في اصحابك؟؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف RanaA في الجمعة نوفمبر 21, 2008 11:48 pm

ـــــ الجواب : ياللي انتو قصدتوه ههههههههه
ـــــ السؤال : متى بتحس بالوحده ؟؟؟

_________________
~~~~¤ô§ô¤~~~~~¤ô§ô¤~ RanaA ~¤ô§ô¤~ رنــــــــــــــــــــا ~¤ô§ô¤~~~~
avatar
RanaA
رويال semi
رويال semi

انثى
عدد الرسائل : 458
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في السبت نوفمبر 22, 2008 1:43 pm

لما اسافر وابعد عن اهلي واصحابي
مين اكتر شخص نفسك يضمك لصدره ويطبطب عليك؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف ???? في السبت نوفمبر 22, 2008 8:05 pm

اكتر حد طبعا امى حنيه الدنيا فيها
وحد تانى بس مش هقولك عليه يا على
السؤال ايه اغرب حاجة حصلتلك فى حياتك
avatar
????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الثلاثاء نوفمبر 25, 2008 9:09 pm

ان ان وقعت من تالت دور في المدرسة وفضلت عايش
له في ذلك حكم
السؤال مين اكتر شخص ظلمك في حياتك ؟؟ مش جرحك ؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف ???? في الأربعاء نوفمبر 26, 2008 5:28 pm

المراقب اللى كان واقف عليا فى لجنه الثانويه العامه منه لله حسباٌ الله ونعم الوكيل
السؤال لو لقيت اللى ظلمك وبايدك تظلمه هتظلمه زى مظلمك ولا ايه اخبارك
avatar
????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف alx_man في الأربعاء نوفمبر 26, 2008 6:31 pm

بيقوالك المسامح كريم
اية الشئ اللى يضايقك فى صاحبك؟

_________________
البحر................ملوش...................كبير
avatar
alx_man
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 140
العمر : 33
المزاج : فى حالة من الحب الجديد
ناديك المفضل : الزمالك
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الخميس نوفمبر 27, 2008 2:29 pm

لو اعتبرته صديق واكتشفت انه مجرد صاحب وقته
ايه اكبر غلطة عملتها وبتندم عليها حتى الان ؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف NooR في الجمعة نوفمبر 28, 2008 5:37 am

انى فى يوم حبيت بجد بس انجرحت
"كان نفسك وانت صغير تدرس ايه"
avatar
NooR
رويال Quarter
رويال Quarter

انثى
عدد الرسائل : 264
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الجمعة نوفمبر 28, 2008 11:44 am

الهندسة بس الحمد لله على اللي الواحد فيه
مين اكتر شخص مصاحبه في اسرتك ؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف NooR في الأحد نوفمبر 30, 2008 9:53 am

اكتر شخص هو ما ما هى باه نور عينى
افضل اكله بتحبها ايه

_________________
اجمل شئ فى الحياه ان تبنى جسرا من الامل فوق بحيره من اليأس
avatar
NooR
رويال Quarter
رويال Quarter

انثى
عدد الرسائل : 264
العمر : 29
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 30/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سؤال وجواب

مُساهمة من طرف المدير في الأحد نوفمبر 30, 2008 11:01 pm

العصبان بيظبط الكلام معايا
ايه اكتر حاجة شغلة بالك الان؟؟؟

_________________


الدنيا ثلاث ايام ...... يوم عشناة ولن يعود ........ يوم نعيشة ولن يدوم ......... يوم سنعيشة ولا نعرف مع من سنكون

avatar
المدير
رويال Admin
رويال Admin

ذكر
عدد الرسائل : 568
العمر : 31
المزاج : شفت....................كتير
جنسيتك : مصر
ناديك المفضل : الاهلى
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 28/10/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى